Ellen är söt :*

Ellen ville att jag skulle blogga, så då ska jag göra det :D

Haha, har typ inte orkar blogga, o inte haft så mkt tid xD
MEN NU ÄR DET SOMMARLOV! och det är redigt najs, även fast vädret gärna får ta o va skönt o nice, haha

Skolavslutningen i fredags va helt OK, haha :D
studenteden, xD
Sen på eftermiddan/kvällen stack jag, madde, carro, KKP, finn, KK, n0lga, sniff, tomten, hannes, erik och gabbi till brokind ^^ vi skulle ha grillkväll ;D alex hängde med ett tag också, men sen stack han xP
först när vi gått av busshållplatsen gick vi o handlade, sen gick vi till carro som skulle hämta vatten o lite saker sen stack vi till dit vi skulle xD det va vid vattnet, o vi skulle sova i en litenliten stuga xD det va trångt, men det gick ^^
Sov dock inte så jättebra, men iaf xD

Idag har jag vart med Natta ^^ <3

Veckans planering hittils:
Måndag/Imorron: Va med Camilla :D <3
Tisdag: Va med Mathias o M.B :*
Onsdag: Kanske tälta med Saga o Petra o folk (Saga fyller ju år! :D) o om jag inte får tälta stannar jag så länge jag får ^^
Torsdag: FIka med Anton :D:D:D

Hihi ^^

Nöjd ellen? :* btw, I MISS YOU <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag visste inte att du hade varit i brokind? :O

anton han som verkar gilla dig? (a)

2009-06-14 @ 22:06:55
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: ellen

hahahha ellen är nöjd (a)

du får komma hit snarttttttttt : <<<<

2009-06-14 @ 23:20:24
Postat av: isa

Sv: Då har vi ngt gemensamt XD



Hihi :D skönt med sommarlov, vi får ses snart när båda är hemma <3

2009-07-04 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0