kemipanik

Tjo
Jag hinner inte skriva mkt, men bara uppdaterar lite.

Hade slutprov i kemi idag. Fyfan vad skönt att ha det gjort!
Det gick väll.. bättre än väntat, sen får vi se hur hemskt mitt betyg blir när jag får tillbaka provet.
Hade också svenskaredovisning, fastän jag imorse på pendeln kom på att "FAN jag har glömt svenskan hemma!"
Men jag fick lite tid på mig att skriva ner stödord och sånt skit från minnet, så jag imrpviserade lite lixom. Ankan sa iaf att det va bra att jag kunde komma ihåg så mkt utan papprerna elr ngt, haha.

Haha, bara tree prov kvar *host*.
Vill helst ha VG på matten o MVG på naturkunskapen, hahaha panik :(
Men fysiken skiter jag i vad jag får för betyg på provet så länge jag inte får IG xD

Nu ska jag käka, ciao

Kommentarer
Postat av: ellen

hoppas de går bra med proven som är kvar ^^ <3

...o att du får de betyg du vill ha ;D

2009-06-03 @ 13:42:58
Postat av: jennie

haha okej, men ja gillar ändå låten med cash

2009-06-05 @ 14:13:11
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: joel

Men nu är de över! Fest på lördag!

2009-06-06 @ 00:06:11
Postat av: moa

skicka gärna en bild till veckans blogg tävlingen, i min blogg :)

2009-06-11 @ 21:48:35
URL: http://mozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0