"bil i huvet"

hahaha, ja, på sitt sätt fick jag en bil i huvvet idag x'D
Det va på fysiklabben, fast det va med dendär metallpinnesaken som satt på x'D
förutom ajj så tänkte jag "Det är ju inte alla som fått en bil i huvet" XD

Dagen va ganska chill, fast fortf jobbig, palla massa labbar lixom. Lab i naturkunskap, kemi o fysik ><

Höhö, köpte varm choklad innan fysiken, o brände mig såklart på tungan x'D
Det känns fortfarande konstigt xD


Har väldigt tråkigt nu .___.
Alldeles för lite att göra..
Tänkter för mkt igen..

Det känns så tomt..
Så jävla tomt, speciellt just nu. Jag hatar det.
Jag vetinte vad jag ska göra..


..eller är det helt enkelt något fel på mig?
jag har många vänner, underbara vänner, <3
Men skulle behöva någon mer just nu, speciellt nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

haha de du skrev som snarkning:P så sött hahahah.

2009-03-13 @ 22:25:14
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag älskar dig sis <3

2009-03-14 @ 13:18:23
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0