Ohyeah :D

Höhö, jag borde verkligen sova x'''D
klockan är 02.22, xD
Jag suttit o ätit o kollat på TV ett tag, :P hihi, god mat ^^ o trevligt sällskap :D
Det va kul o va ironisk o kritisk mot typ alla reklamer med pappa xD
"Brukar inte du också göra så? Kasta upp mobilen i luften o sen gå in på pressbyrån o fånga den igen när du kommit ut?"
"Jo det såklart, mobilen är redan påfylld (med pengar) när man kommer ut, man behöver inte ens knappa in en kod"
"Ja, det brukar va så"
inte helt rätt kanske, men ungefääääääär x'D haha, det va kul iaf

o nångång efter förra inlägget då jag dels klagade över att jag hade tråkigt loggade Christoffer (min nya jättebra vän som jag började snacka med igårkväll :D) in, då blev det roligare ^^ Det e nice att vi började snacka igår o redan är bra kompisar :D
Haha, han är shysst o rolig :D så det va nice ^^

Men nu måste jag sova xD iaf läsa lite, haha
Måste plugga imorron >< kemi o naturkunskap >:
Aja, det ska vel gå bra, haha

Gonatt o sovgott allihopa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0