tumme ner för blöta skor

Ush och fy, jag måste ha nya skor!
Sulorna är fail, så på vägen hem från skolan va det typ oceaner vid hälarna. Myyyysigt, not.
Jag har inte råd med nya skor.. måste spara pengar.
Det är just nu som jag behöver massa nya saker ><

Nya skor
Ny väska, den andra e typ massa trasig
Nya jeans, sånna som jag gillar att använda som kanske INTE är trasiga
Ny hatt, hittar ju inte min andra ;___;

typ.. yaaaay.
Men.. ehh.. hatten e viktigast (a)
haha :P
Förlåt Maneli, men jag vill verkligen ha hatt xD (:

Nu ska jag dricka cappuccino med o'boypulver o äta kexchoklad (: ciao

Kommentarer
Postat av: Maneli

INGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HAAATTTTT"!!!!!

2009-03-31 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0