Vår <3

Det börjar kännas vår i luften! :D
Det e varmare o härligare, and I like it!

Dagen har för övrigt varit väldigt seg.

Franskan va nog den slappaste o roligaste lektionen ändå xD Man va inte lika död då, haha. ^^
Franska e int så svårt längre :P inte mkt iaf, hittils.
Sedan vare kemi, ush. Jag höll verkligen på att somna (och somnade säkert till flera ggr, kändes som det) typ hela tiden, o hängde nästan aldrig med på vad Anders (läraren) sa xD
Innan matten köpte jag varm choklad (tack Oskar för de två kronorna :D) för att det behövdes.
Mmmm, gott! :D
Det blev dock inte så mkt matteplugg, orkade inte. Hade vart hungrig typ sen kemin, så.
Efter matten vare såklart engelska, haha. Tråkigt, bara massa redovisningar man typ inte kommer ihåg nått från.. xD

Sen vare äntligen lunch! De flesta gick hem direkt eftersom vi ändå slutade då, men inte jag inte. Palla vänta typ ännu längre innan få mat för det, man kan ju alltid försöka äta i skolan.
Maten var.. mystisk. Som vanligt. höhö, xD

Efter maten blev det att hänga med Blinky o Oskar till karamella, där båda köpte kinderägg :D haha
Sen drog man till pendeln och tog sig hem. Väl hemma satt man på balkongen i solen o pratade med Jill ett tag :D det va mys ^^ varmt (ganska iaf) o skönt :D
Sen försökte jag plugga matte efter jag gjort två mackor som jag tog med in på rummet, men det gick inge bra, va för trött o seg. Är fortfarande trött men ska försöka att plugga lite sen..

Ikväll ska jag försöka somna tidigt xD o bli utvilad, haha

Imorrn äre matteprov som gäller, hoppas det går bra xD ^^

Tjo på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0