liten update

ey, yo!

jag vet att jag inte är aktiv
Men jag har lite prov o så som måste göras, o annat med skolan.
Kommer bli aktivare när det är klart, så hoppas ni står ut med att vänta i de 33 dagar som e kvar tills skolavslutningen (varav typ 22-23 skoldagar) :P

Jag hade iaf två engelska nationella prov i torsdags, läs- och hörförståelse, PLUS naturkunskapsprov, haha.
Aja, det gick la OK iaf.

På onsdag har jag nationellt prov i matte A, första delen.
Yeah, kul. Or not. Haha

Har två böcker att läsa
En i engelskan, Of mice and men (typ 105 sidor)
Och en i svenskan, Mina drömmars stad (typ  290 sidor)

Har typ hälften kvar på båda xD

Aja, nu ska jag soooova (<3) o kanske först läsa lite, haha.

Längtar tills nästa helg <3



btw, ni ska få lite roooliga bilder som ursäkt för min frånvaro (a)















Nu ska jag sova, gonatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0