A trip to Stockholm

Jag och M.B åkte tills Stockholm igår, under dan. :D
Det va nice, dock blev man väldigt trött i fötterna och ryggen, och när man kom hem kände man hur döda knäna var, som under dagen gjort förvånansvärt lite ont, haha.
Det var även kul att träffa Takky och Lovisa :D Va ju ca två år sen sist, allt för lång tid!

Det va trevligt i Sthlm, synd att jag inte hittade nån väska, som jag gärna ville. Hittade iaf ett linne, ett par örhängen och lite mobilsmycks"pärlor" som ska klistras fast på mobilen när jag skaffat lite fler saker, så kommer min mobil bli cuuuul!

När man kom hem blev det att äta, sitta några min framför TVn sen sova, för man var så gott som död när man kom hem, haha.

Och nu, dagen efter, är mina ben fortfarande trötta, speciellt knäna, men fett värt det!

Tack M.B för en awesome Stockholmdag <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

det var en awsome dag :'D <3

2010-04-09 @ 14:40:39
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0