I don't want to..

Ey, yo! :D

Ännu ett inlägg, wihu!
Dagen idag har varit helt ok ^^
Jag hade först matte, vilket e helt ok, eftersom jag bara hann räkna lätta tal :D
Vi håller på med talfökjder o sånt, jobbigt, men geometriska talföljder är lätt hittills, höhö.
Sen hade vi fysik. jag gillar inte fysik, fysik är svårtsvårtsvårt! ><
Och ändå har vi bara precis Börjat på fysik b..
Om det blir för jobbigt ska jag ärligt se om jag kan hoppa av kursen, för fysik har aldrig varit ngt för mig, och kursen håller på tills slutet av trean, så det är en lång kurs.
Kalla mig dålig, men ärligt, ush.

Sen vare lunch, det gick faktiskt att äta o_o lite iaf, haha.

Sista lektionen var psykologi a, fjärde lektionen av kursen och har en riktigt positiv inställning till den, tror det kan bli intressant o så. Sen att läraren är nice gör ju inte saken värre direkt ^^

Nu sitter jag här hemma och är sjukt sugen på pucko och chips bara för att petra sa att hon skulle köpa det, fy på henne! Nästan så jag går ner och köper själv xD

Omnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0