pluggeri

Borde verkligen plugga, men det kommer upp saker hela tiden, höhö, men, iaf :D ska plugga sen, göra förjupningsarbete ^^

Vi har även biologiprov nästa vecka som jag måste plugga till, och veckan efter det kemiprov, och veckan efter det matteprov, haha, ett prov i veckan fram tills lovet alltså ;D
Aja, det ska nog gå bra.. hoppas vi ;)

Imorron blire skooola, psykologi, matte oooooch.. svenska? fysik? .. ehheheh, vetionte xD
Men sen äre lång lunch typ, då jag har planerat att vara med M.B, och hon o Mathias ska nog intervjua mig till nått de ska göra i skolan. Sen vid typ 15.20 ska jag va vid ljunkan och ha ngt handledarmöta med min lärare i psykosocialt arbete, om fördjupningsarbetet ;)

Sen ska jag och M.B träna! :D Linnéa hänger inte med för hon ska fira ett år tillsammans med hennes pojkvänn :3 grattis gumman! <3

Jag är förövrigt sjukt sugen på att se film.. och vill fortf ha pucko och chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0