Halsfluss

Jag fick halsfluss i typ.. måndags? Kände smått i söndags, inte ont men kändes i halsen, och så va det lite värre i måndags, sen blev det typ värre o värre, gjorde ont i svälja och ibland prata och gäspa osv, och i fredags var jag på vårdcentralen.
Läkaren kollade i halsen, vände sig bort och sa "ush!", höhö, såg säkert jättefint ut. xD
Fick iaf penecillin, som jag ätit sen fredags, o nu känns det inte alls mkt i halsen, awesome!
Har vart med älskling sen måndags, sovit hos honom eller mig, och jag har lyckats smitta den stackaren, så vi ska iväg till vårdcentralen senare idag, o hans hals ser inte heller fin ut, heh.

Förövrigt så åker jag till spanien nästa fredag, den 25, ovh stannar där i tre veckor. Fy, ush, vill inte stanna där så längeee!
Kommer sakna älskling så kan tror jag dör. Han får åka ner och kidnappa mig tycker jag, höhö. <3

Jag och min älskade Conny har varit tillsammans i över en månad nu, det blir två under tiden jag är i spanien, och jag vet att det kommer bli fler och fler, -3

Jag älskar dig, Conny. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0