Saknad

Igår va jag med älskling från typ två till.. kvart över ett?
Det va underbart mysigt. <3
Först kom han till skolan, och jag o nea skulle göra psykologirapport, vilket gick väldigt bra..*host*
Men det ordnar sig ^^
Sen stack vi lite innan fyra till Priso för älskling hade ställt sin bil där, och där får man tydligen bara stå i högst två timmar, så ^^ Sen åkte vi hem, gick upp o fick veta att min bror va hemma o va sjuk med massa feber, stackarn!
Krya på dig!
Vi gick o handlade cola o mjölk sen, sen myste vi ett tag, och sen lagade makaroner och köttbullar, mums! ^^
Conny är bättre än mig på att laga mat! Haha :D

Aja, efter vi ätit och så låg vi o myste och pratade, det va hur härligt som helst, och blev bara mysigare då det regnade och åskade <3

Idag borde jag verkligen plugga, men.. vi får se hur det går, kanske pluggar lite psykologi iaf, kanske lite svenska. Borde plugga kemi, imorron är det endast 3 veckor kvar tills slutprovet. *panik*

Jag saknar min älskling nu hur mycket som hälst, och kan inte bärga mig tills imorron då jag får se honom igen.
Jag älskar dig, Conny <3


Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas att både cupcakesen och sushin smakade bra! :)



Tack så hemskt mycket, och om de e du som gjort headern så gillar jag din stil också :P

2010-05-13 @ 22:23:11
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Julia Haataja

Ååååh, låter så otroligt mysiiigt! :D

2010-05-17 @ 11:29:18
URL: http://crazyandchaotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0