Träning

Jag ska faktiskt börja träna! Har redan gjort det lite idag. Träning handlar vårt PA om, typ, så det är riktigt nice att få med det på köpet!
Imorron är det biologiprov, eller läxförhör, vet faktiskt inte. Våran lärare är inte alltid så tydlig, och det är jättebra att det är dokument på fronter som jag behöver komma åt som jag inte kan öppna, awesome.

Imorron blir det att åka till norrköping med min älskade Conny, och sova där en natt. Ska bli spännande att se den nya lägenheten vi flyttat till. Kommer vara konstigt att bo i en jätteliten lägenhet jämfört med den förra. (Och ja, vi har flyttat i nkpg, och ni som hann va hemma hos mig vet ju hur stort och awesome det var).

På lördag blir det sushi..fest? Lite blandat lixom, hehe, men det känns som att det kommer bli riktigt kul! Massor roligt folk, sushi, spelet knäppgöken osv. Nice!

Nu borde jag plugga, eller så drar jag ner till hemköp och köper mig nått oerhört nyttigt (alltså typ, chips) och pluggar efter det, eller så tränar jag lite till bara för att jag kan och det är gratis.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tränar ni på berzan elr hur blev det?

2010-09-23 @ 18:40:17
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0