Soligt värre

Har varit riktigt fint väder de senaste dagarna, nice!
Och i söndags kom ellen hit, underbara saknade ellen <3
Vi grillade här hos Conny med sällskap av M.B och Chrille, det blev riktigt gött att äta. Kyckling, hasselbackspotatis och bearnaisesås, och vitlöksbröd!
I måndags vet jag att jag och Ellen gick runt ån, och åt glass. I tisdags kommer jag inte riktigt ihåg, vi kolla endel TV hehe (a)
I onsdags bjöd mamma oss på glass (tredje gången med glass från Bosses Glassbar för mig i år då, andra gången för ellen eftersom vi åt där i måndags, hehe). Citronsorbet. <3
Ellen åkte även hem i onsdags (igår) och det var synd :( var roligt att ha henne här, har saknat henne. Vi måste ses på sommarlovet Ellen, okej?

Tack för att du är en sån underbar vän, jag uppskattar din vänskap massor ska du veta <3

Kommentarer
Postat av: ellen

hihihihi, lätt att vi ska ses på sommarlovet.

tycker ni ska göra som conny sa, att åka ner hitåt x)

du är bäst <3

2011-04-21 @ 18:19:44
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0