Studentklänning

Jag har köpt studentklänning nu! :D Är nöjd, den är fin och kommer i alla fall inte ha en exaakt likadan klänning som alla anadra. Haha nejmen.. ^^
Nu ska jag väll hitta nått jag kan ha över axlarna. Typ bolero eller kofta eller jacka eller så, eftersom det antagligen kommer regna och vara svinkallt. Och så skor såklart, fejnfejnt kommer det bli!

Nea kom hit efter skolan idag förresten, vi skulle göra lita företagsekonomi.
Vi var väldigt duktiga.. ehhehhh.. vi fick det vi skulle ha gjort gjort i alla fall, och lite till. :D
Vi är bra på att prata också, höhö.
Vi fixade min studentklänning också, och spelade Haunting Ground, började på ny runda.
Och Haunting Ground är rätt gulligt. Lixom en storbröstad tjej med en liten vit hund som blir jagad av olika "creepy" typer. Haha.




Ser hemskt ut med bilderna, jag vet. Men ändå :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

vill se bild på klänningen!

2011-04-14 @ 21:30:58
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0