Valborg

Idag är det valborg! Och det "firas" med att grilla senare på kvällen med trevligt folk, kommer nog bli rätt kul!
Klockan 18 ska vi kolla på motorcyklarna som åker genom stan till Skänninge.

Just nu är jag sjukt trött i benen och har även lite ont i några muskler, haha, och vi ska gå till detdät stället och det tar kanske.. 20 min? Vet inte riktigt, men kommer vara jobbigt, haha.
Men det blir nog bättre, i huvudet iaf, när jag väl fått i mig lite mat. Lasagne står på upptidning i mikron, mums!

Vad ska annat folk göra för att fira denna valborgdag?

Kommentarer
Postat av: ellen

supa skallen av mej, tjooooooho

inget, palla valborg

jo..ta kort på brasan o raketer vid sjön

2011-04-30 @ 16:11:08
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0