Idag bär det av mot Växjö

Idag, vid 15.10, går bussen.
Jag ska ju i och för sig byta i Jönköping, men ändå.
Hoppas det blir lättare än förra gången att hitta bussen. Förra gången hade jag nog mest tur att jag hittade bussen, eftersom det stod fel nummer osv över gaten, så tur att jag såg vad det stod på bussen. Sprang runt ett bra tag sist fram och tillbaka och började nästan få lite panik, haha. Tiden bara tickade bort.

Men det ska nog gå bra. Nu ska jag packa vidare, och sen utföra endel andra ärenden. Ciao!

Och Ellen; Snart ses vi!

Kommentarer
Postat av: ellen

du måste ju fråga så du inte missar busseeeeeeen xD

snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart <3

2011-08-04 @ 11:45:29
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0