Jag saknar dig (tävling)

Jag är med och tävlar om två biobiljetter till filmen Jag saknar dig.
En film som verkar vacker, och som jag vill se.

Och jag vill bjuda med min pojkvänn Conny. Han är min älskling, mitt fluff, min ängel, mitt liv, mitt allt.
Vi har varit tillsammans i snart 16 månader. Detta kanske inte verkar som lång tid, men under den tiden har så många fina saker hunnit hända, fina saker som jag aldrig vill glömma.
Som när jag fick rosorna, och brevet där han skrev varför han älskar mig.
Sen alla de jobbiga händelserna, tiderna, där han visat att han verkligen alltid finns för mig. Där han visar hur mycket han älskar mig och att han skulle göra allt för mig.
Han är en sån fin person. Snäll och helt underbar.
Jag kan verkligen se en framtid med honom, och han betyder så otroligt mycket för mig. Jag älskar honom!
Och jag skulle definitivt inte klara av att förlora honom. Vill inte ens täka på att nått sånt skulle kunna hända.

Det är honom jag skulle vilja bjuda.


Vill du också vara med att tävla? klicka här!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill också se den, den verkar fin :3

2011-08-26 @ 22:56:59
URL: http://minimojen.com
Postat av: matilda

Följa varandra via bloglovin?:) kramar

2011-08-28 @ 10:34:56
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0