Mormor

Jag har en riktigt gullig mormor. Hon blir så gulligt glad då man ringer, hehe. Måste verkligen göra det oftare, tänker skaffa mig en närmare relation till henne än vad jag har, känner att det är viktigt.
Vi ska äta lunch på tisdag, det kommer bli trevligt!
Vi båda äter långsamt, så vi passar bra ihop som lunch-kompisar!
Ska nog även se om jag kan hitta nått gulligt och fint kort att ge henne, vill göra henne lite extra glad.
Och kanske någon blomma?
Hon är ju ändå min mormor, och hon är snäll och omtänksam, och har humor (mer humor än mamma hehe).

Jag älskar min mormor, måste visa det bättre bara. <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det här var ett så himla fint inlägg :') <3

2011-08-19 @ 19:51:28
URL: http://gracelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0