Ringde till jobbet

Ringde till jobbet idag. Dels för att påpeka att jag bara stod som kök och nattpersonal på vikariebanken, och dels om nån introduktionskurs inom vården chefen hade pratat om. Det första var redan fixat när jag loggade in idag, haha. Det andra blev till att jag skulle ringa till en på Ramstorp för jag ska tydligen gå bredvid där också. Hon jag skulle ringa till svarade inte, men lämnade ett meddelande så nu får vi se om hon ringer upp, annars ringer jag igen imorron.

Det är tur att de jag ringt till och ska ringa till är så underbart trevliga, och svarar som att de blir jätteglada när man ringer. Man ringer och presenterar sig och är beredd på att förklara hur man kom i kontakt eller senast möttes eller så, men det blir mer "Heeeeeeej Agneeeeees :D" jätteglad. Haha helt underbara människor.

Sen skulle jag inte bli ledsen om det visar sig att jag får mer jobb på servicehuset, där jag ska gå bredvid. Det blir lättare för mig att hitta och så, måste inte oroa mig för att behöva stressa ihjäl eller typ dö för att jag halkar med cykeln i vinter. Får prata med henne på Ramstorp om det. Hon vet även att jag är lite av ett blindstyre.

Nu får vi bara hoppas att detta blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0