Snart torsdag!

Snart är det torsdag och då åker jag till Ellen, wihooo! :D
I lööv it, och läängtar!
Vi ska se sista Harry Potter också, finally, höhö.
Sen ska vi dock genomlida RixFm också, men whatehell, jag får i alla fall vara med min Ellen. Så jag överlever, kanske.

Ikväll hoppas jag att jag hinner mysa lite med Conny, och att han inte är jättetrött, stackarn. Gå upp klockan sex på morronen efter inte tillräckligt med sömn är inte kul.
Inte för jag har sovit så mycket mer än honom, men ändå. Imorse, när jag skulle somna om efter att han hade stuckit, så gick det inte så bra. Sen vid typ sju (tror jag det var, borde vara) så börjar nån bygga eller nått någonstans, för det lät förjävligt. Typ som att nån står med en stor borr och någon annan med slip (eller nått) på balkongen. Ush och fy, var inte lätt att somna om då. Sen när Conny kom tillbaka till frukosten (typ strax innan nio) så hade dom slutat. Men då gick jag upp, höhö.

Nu ska jag väll få i mig lite frukost. Får se om jag kommer på nått roligt att skriva om sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0