Bio ikväll

Ska på bio med sötaste M.B ikväll, vi ska se Breaking Dawn, dendärra första delen. Hoppas den är bra, håhå.
Och nej jag är inget galet Twilight-fan. Böckerna är bra, men glittriga vampyrer är gay. Men vill ändå se filmerna, och har en biochock så why not use it?

När Conny har lunch ska vi nog ses och beställa biljetter till Judas Priest som kommer till Linköping i april. Yeeeaaaah!
Ska bli lite kul att se dom igen, såg dom ju 2009 och dom är rätt gulliga av sig.
Kommer ihåg hon som lyfte upp mig i luften, hahahaha, två gånger. Nej jag kände henne inte.
Och nej jag var inte beredd alls första gången, hahaha, men kul var det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: som sagt coop har högst återbäring och man tjänar nog bara på det om man bara handlar på coop, för handlar man bara lite på coop kommer man ju inte upp i dom där 5%

2011-12-08 @ 11:56:36
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0