Frukost

Conny kom hit och åt frukost, det var väldigt mysigt! Han äter frukost på jobbet vanligtvis, men nu jobbade han nära så han kom hit, hihihi. Han kanske kommer hit på lunch sen också, åh, underbart!
Nu ska jag väll sitta och läsa in mig om fördelarna med kärnkraft och nackdelarna med biogas, typ.
Vi ska tydligen typ debattera om sånt på naturkunskapen, eftersom vi ska till Oskarshamns kärnkraftverk nästa fredag.
Menmen, det blir nog bra.

Sen ska jag väll duscha också, min morgonrutin blev lite ur balans då Conny kom hit, hahaha. Är hungrig också, är inte bra på att äta massor frukost direkt när jag går upp. Menmen, äter mer sen.

Hejs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0