Storhandling

Jag och Conny var på vår första "storhandling" idag, hoho. Eller hur man ska säga.
Vi köpte massa stuff som ändå kan stå tills vi ska flytta in. Lixom lika bra att ha det gjort, och vi skaffade även ett Ica-kort. Så det blir nog superduuper!

Känner att jag inte skriver så mycket intressant, men har lite torka på sånt nu, hahaha.
Och jag får ju aldrig svar när jag frågar om ni har frågor eller om ni har några speciella önskemål på saker jag ska skriva om, men kommer ni på nått, skriiiiiiv till miiig! Blir bara glad av det, även om ni skulle ha något att kritisera på.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul :D Hoppas allt blir bra med nya lägenheten! :)

2011-12-06 @ 08:14:35
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Matilda

ett litet tips, skaffa var sitt ica kort på samma konto ist för att dela på ett, då gör det inget om en glömmer sitt ica kort elr om man går till affären ensam. Sen kommer väl ni ha närmare till coop? skaffa coop kort isf ^^

2011-12-06 @ 13:40:56
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0