Amerikanska pannkakor

Men gud vad svårt det var att hitta på nån rubrik idag, haha.

Men idag blir det att göra amerikanska pannkakor till lunch!
Ska göra det närmare tre, så jag håller mig mätt ikväll, börjar jobba vid 16 och slutar 21.
Sen ska jag väll ta med i alla fall nån macka eller så att äta, men det ordnar sig.

Och om det blir massor över kanske jag kan äta det till frukost imorron, nomnomnom!

Men nu ska jag iväg och handla. Måste handla schampo så jag kan duscha, haha.
Sen ska jag duscha, läsa och göra pannkakor.
..Fast kanske inte samtidigt, kan nog bli lite krongligt då.
Men vill hinna läsa, har kommit till den bästa delen i boken, haha.

Men nu ska jag kolla om nått mer behövs handlas, heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0