Dåliga sängar

Ush, sov inte sådär jättebra inatt .Tog ett tag innan jag somnade.
Först la vi oss i Connys rum. Han har inten säng utan två madrasser som ligger på varandra. Dock var det inte skönt alls, fick ont i axeln/ryggen direkt. Så efter en stund gick vi in till hans mammas säng (där vi sovit i alla fall sen i onsdags, då jag kom tillbaka till lkpg igen). Den sängen är inte heller bra för mig, men det är stärre och jag kan ligga på rygg.
När Conny flyttar hemifrån så ska jag tvinga honom att köpa en bra säng.
Inte för att jag behöver tvinga honom, han har redan tänkt göra det...men ändå!

Men tills vidare får jag stå ut med att få ont, och vakna stel, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0