Drömmar

Har haft skumma drömmar den senaste tiden, haha.
Inatt drömde jag att vi skulle med klassen till universitetet. Jag visste inte när vi skulle vara där, men vi skulle tydligen träffas med klassen i ett klassrum vid 7 på morgonen.
Och så drömde jag att vi skulle äta där, och det var typ buffé-liknande.
...Varför drömmer jag alltid att jag ska ta mat när jag är på nått ställe? Eller inte alltid, men har hänt flera gånger.
Och det är alltid skumt. Drömde att jag skulle ta skivade ägg (Varför? Jag gillar inte ens ägg) För att ha till salladen, eller nått. Men helt plötsligt var skivorna jättestora, som om de skulle ha kommit från ett strutsägg och inte hönsägg.
Och så tog jag massa saker, och helt plötsligt upptäckte jag att jag hade bara lite i handen, och inte längre hade nån tallrik? Så jag smög åt mig en tallrik, hahaha.

Sen när jag vaknade lite senare så undrade jag vart täcket var, för varken Conny eller jag hade täcke. Jag upptäckte att det låg vid våra fötter, haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha, du va väl hungrig när du drömde?

2011-07-16 @ 16:48:39
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0