Ellen

Jag ska till min underbara Ellen nästa vecka! 4-7 augusti. Ska bli uuunderbart!
Jag saknar henne massor, min Ellen. Hon bor för långt bort!

Du bor för långt bort Ellen, kom närmare!



Ellen är en av mina bästa vänner. Hon finns verkligen alltid där för en, och hon menar det verkligen när hon säger det! Hon kom hit på min student, om ni minns det? Åkte ända från Växjö för att överraska mig... Hon är ju helt otrolig! Skulle gärna sett min egna min då, haha.
Sen är hennes kramar helt underbara! Verkligen äkta kramar, långa och underbara <3
Riktiga vänskaps-kramar!
Vi kan alltid skratta och prata, även om vi inte alltid har något att göra.
Och jag skiter i om folk tror/säger att hon är blyg, hon är underbar ändå, och gör enorma framsteg!

Du är stark Ellen, och jag tror på dig och står alltid vid din sida. <3

Kommentarer
Postat av: ellen

<33333333333333333333333333333333333

vet du hur underbar du är eller?!

2011-07-28 @ 12:19:36
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: kickan34

var tog du studenten?! Ser ut som i Skara, men de e lika bakgrunder överallt i Sverige ju.

2011-07-30 @ 22:36:32
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0