Harry Potter Noble Collection

Harry Potter Noble Collection.
Massor med fina saker, för Harry Potter-fans. Underbart.
Bilderna är länkade.




"Tidvändaren", från tredje filmen.























Blir man inte lite nostalgisk ändå? Nu när sista filmen gått förta gången på bio.
Alla böcker är skrivna, alla filmer är gjorda.
Och såklart de kommer leva kvar.
Men tänk hur mycket magi som finns i allt som har med Harry Potter och hela den världen att göra?
Nu menar jag inte bara att det är en trollkarlsvärld, utan hur både filmer och böcker trollbundit stora som små.
Mina favoriter är ju lätt böckerna, de är så myyycket bättre än filmerna.
Dock är de första filmerna, speciellt de första två, lite nostalgiska.

Jag är lätt ett Harry Potter-fan, och kommer nog inte sluta läsa böckerna.
Jag ska läsa böckerna för mina barn, dom ska inte missa att i alla fall få en liten chans att växa upp med Harry Potter och co.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kika gärna in på min blogg, och kanske lämna en kommentar? :)

2011-07-13 @ 18:17:59
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej Sosselito! Jag heter Fredrik. Vilken fin blogg du har, och inspirerande. Jag hittade dej på Linda Sundells blogg. Du är begåvad, hoppas du tycker jag är det också: kolla därför gärna in min YouTube-kanal theagent61. Där intervjuar jag mina Nallar och har det kul och givande genom det. Jag såg Harry Potteraffischen, den nya: Allting slutar här, den är cool och snygg. Med power i. Det är ett stort och viktigt fenomen det där med Harry Potter, känner jag. Som jag därför ska undersöka närmare. Ha det så bra!

2011-07-14 @ 09:44:25
Postat av: ellen

åh, vill ha nått av de där :<

2011-07-16 @ 16:34:22
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0