Intervjun och hemtjänst

Var ju på intervju på Ramstorps servicehus idag, och det gick jättebra! Dock blir jag inte personlig assistent, inte än i alla fall. Men jag ska jobba lite inom hemtjänsten i alla fall :)
Ska gå bredvid på dagen på måndag och tisdag, och på kvällen på onsdag och torsdag. Sen så får vi se hur det går och hur det blir.
Men det blir ju perfekt om jag kan jobba sen även i höst då jag pluggar igen, eftersom jag inte kommer plugga heltid.
Kommer ju kunna dra in lite extra i månaden i alla fall.

Men det ska bli en bra erfarenhet att jobba inom hemtjänsten, och så får jag hjälpa människor.

Och nu ska jag sitta och äta upp de heeeemska jordgubbarna jag fick av mamma, och kolla runt lite och kanske se ett avsnitt på HIMYM.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Matilda

kul att du fick det :) och det är ju erfarneheter och referenser o nått att fylla ut cv´t me :P hoppas du kommer trivas :)

2011-07-16 @ 12:09:11
URL: http://minimojen.com
Postat av: ellen

blöh..kan du inte komma hit om typ..3 veckor då?

2011-07-16 @ 15:14:45
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0