Liten och sliten

Jag och Conny var på födelsedagsfest igår. Det var otroligt roligt. Vi befann oss i Blå Huset i Norrköping, de två som ställde till med hela kalaset hyrde det stället.
Det var riktigt roligt folk, trevligt som bara den. Sen fanns det öl och cider och sådant. Trevligt.

Och idag har jag varit rätt trött, blev ju sent igår. Vi var i säng efter 2, ujuj! Haha vi är vana vid att lägga oss typ innan tolv, ibland lite efter, på helgerna. Menmen, det var ju riktigt fint så det gör inget.

Och nu ska jag kolla på något. Dexter går på 6an, femte säsongen, men den har jag redan sett, och det är ändå inte bästa säsongen.
Men Dexter är en underbar serie, så har du inte sett den, ge den en chans!
Debra, Rita, Angel, Masooka (?) osv.. <3


Kommentarer
Postat av: ellen

masuka, hihihi...bögen :')

2011-07-24 @ 23:12:26
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0