Mensvärk of doom

Har världens mensvärk just nu. Sån där som man dör av, typ. Nej men då man har lust att lägga sig ner på golvet och vrida sig i smärtor samtidigt som man önskar att man kunde typ sjunka genom golvet, eller nått.

Var längesen det var såhär ontigt. Antagligen för jag slutat med p-ring och p-piller och sånt, som gjorde det iaf lite bättre, haha.

Men ska trycka i mig en macka nu, dö lite till och sen bege mig ner till stan. Och när jag väl är hos mamma för att plocka fram ridkläderna så ska jag väll plocka på mig massa värktabletter, haha. Inte för att dom hjälper förän typ massor med timmar, men i alla fall.

Vi får hoppas att jag överlever, hahahaha.

Kommentarer
Postat av: ellen

varför har du slutat med båda? :o

2011-07-11 @ 13:26:17
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Matilda

stackare <3 jag har också haft massa mensvärk :( synd om oss

2011-07-11 @ 16:07:28
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0