Morgon, fina morgon!

Woopwoop! Här sitter jag med en macka och ett glas juice bredvid mig, efter att för en stund sen legat o dragit mig i sängen ett bra tag, haha. Är fortfarande lite trött, men det bli nog bättre snart.

Och jag vet att klockan inte ens är elva, man jag var i säng kl. 23 igårkväll. Så går det när ens pojkvän börjar jobba klockan 6 om mornarna, haha.

Idag så får vi se vad jag ska göra. Jag ska väll kolla klart på Let's Play Silent Hill; Shattered Memories. Även om jag antagligen får spela det senare så är det kul att se. Plus att spelet ändå tydligen blir olika beroende på vad man väljer och hur man gör i "psykologtesten", interesting!

Så ska jag väll kolla på mer How I Met Your Mother, I love it!


Kommentarer
Postat av: Lina

Låter mumsigt:D!

2011-07-08 @ 00:47:17
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0