Nervös

Haha jag hatar att ringa folk som jag inte känner eller så.
Typ som nu när jag skulle ringa "chefen" nu om anställningspapper och inloggning till vikariebanken.
Det är fortfarande lite "nervöst" eftersom hon pratade i telefon. Så jag fick lämna ett meddelande så ska hon ringa upp sen.
Glömde nämna vart jag hade gått bredvid (Att det inte var på självaste Ramstorps servicehus eller så utan i bergalokalen) och höll på att glömma att nämna mitt telefonnummer, och även höll jag på att glömma själva numret, haha.
Kommer inte ihåg om jag kom ihåg att nämna mitt namn..

Det känns bara bättre och bättre det här! Men det blir la bra tillslut, om hon inte äter upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0