Ringt till världens alla hörn

..Eller ja nästan i alla fall.
För att få inloggning till vikariebanken och så.
Först ringde jag till hon dom på bergalokalen sagt att jag skulle ringa till. Men hon hade inte behörigheten, så då skulle jag ringa till en annan. Jag skulle ringa till bergalokalen för att få tag på henne. Och till det stället hade jag två mobilnummer. Det första gick för tillfället inte att få tag på, och det andra var med en snubbe ut med matbilen. Men av honom fick jag kvinnans direktnummer. Dock sa det numret att hon var på semester och kommer tillbaka den 1 augusti. Så då ringde jag tillbaka till den första människan. Hon tyckte då att jag skulle ringa till bergalokalen och lämna mitt telefonnummer och de tider jag kan jobba denna vecka. Det lät som en bra lösning, så jag ringde det numret som tidigare inte hade gått. Nu kom jag fram, hon som svarade var på kontoret, så det var jättebra. Vi visste även vem varandra va eftersom jag gått bredvid henne lite.
Så jag frågade efter den kvinnan som var på semester, men hon var inne idag. Men hon pratade i telefon, men fick mitt telefonnummer och namn på en lapp, så nu sitter jag och väntar på att hon ska ringa.

Och hörde nyss massor kyrkklockor.. var det måhända för Norge? Hörde något om en tyst minut vid 12 idag. Jag skall delta. Nu ska jag vara tyst och tänka på alla stackars offer, och de anhöriga. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0