Dålig säng

Just nu sover jag och Conny i Connys mammas säng om nätterna. Hon bor ju ändå aldrig här plus att den är större än Connys. (Inte för Conny har någon säng, det är två madrasser som ligger på varandra på golvet, men ändå).
Dock får jag vääldigt ont i nacke, axlar och till typ skulderbladen när jag ligger på sidan, så den sängen är inte bra för  min känsliga kropp. (Jag är väldigt känslig när det gäller sängar, får lätt ont och blir lätt stel, blöhhhh!)

Så imorse när Conny åkt till jobbet lite innan 7 så skulle jag försöka somna om.
Men jag kunde inte sova på sidan för det gjorde ont. Och har svårt att somna på rygg.. yeah.
Men tillslut måste jag lyckats somna, haha, för jag sov iaf. Sen gick det lite bättre att sova på sidan.
Nu är jag uppe i alla fall, o har vart det ett tag.

Så, Go'morron!

Ikväll ska jag och Conny till Vadstena och kolla på massa bilar. Det blir nice, till och med jag gillar det, så.
Blir nog endel bilder också, så laddar nog upp några här imorron, kanske.

Kommentarer
Postat av: ellen

vart är hans mamma? xd

2011-06-29 @ 12:17:26
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0