Fotograferats

Idag var jag hos fotografen Tomas Khilman och tog studentbilder! Var rätt kul. Han är rolig, haha.
Sjunger, skämtar, är allmänt glad hela tiden, underbart!
Vi gick ut och kollade runt efter bra ställen, och hittade endel. Sen tog vi några bilder inne också.

Haha han berättade att min mamma kommit med mig till honom när jag va typ fyra månader (Då jag skulle till Australien, måste det ha varit) och skulle ha passbilder. Det var bara det att det var tydligen samma regler för passbilder på små barn som på vuxna, vilket jag höll med honom om är lite konstigt. Mamma var ju tvungen att hålla i mig, annars hade mitt huvud fallit åt nått håll, haha. Konstiga regler.

Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :) Kramar

2011-06-13 @ 15:08:18
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0