Hjälp?

Snart iväg till skolan för att göra muntliga PA-presentationen. Vadånervös? Neeej.
Men tror jag kan det någolunda i alla fall, kommer säkert ändå stå med näsan ner i stödorden haha. Har iaf förstorat tesxten lite så att jag kan se den, har bara sisådär 17 sidor stödord hähähä..

Förresten så sa mamma att när hon hade pratat med några som jobbade på deras jobb isomras, eller nått, så hade dom tydligen tyckt jag var jättesnygg, och att jag skulle kunna bli fotomodell...HAHAHAHAHAHAHAHA.

Nu ska jag äta frukost och sprutta iväg till skolan för att möta resten av gruppen. Och dö lite på vägen.
Det var trevligt att lära känna er, vilka nu som läser haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0