Royal Republic

Torsdagen den 3/3 var jag, Susanne och Conny och såg Royal Republic. Domspelade på Platens bar här i linkan. Det var inte så stort, men inte fööör litet, det var ganska lagom (Haha det där ordet lagom..). Man fick plats i alla fall, håhå. Dock tror jag att min sko fick en liten bula inåt av nåns fot jag fick på min fot (Aj säger jag bara, man vill inte ha hoppande människor på tårna) men den rättade jag till igår (Då jag faktiskt upptäckte den).

Själva konserten var Awesome! Sångaren var Awesome! Bandet var Awesome!
Dom har bara släppt en skiva på 36 min, och det ska dom dra ut till typ en timmes konsert. Dom lyckades!

"Vi tänker inte spela Tommy-Gun. Vi tänker INTE spela Underwear, och vi tänker absolut inte spela nån låt som heter Full Steam Space Machine! Vi har istället fixat ett cover-gig för er, med tio gånger Home sweet Alabama" Oooch så började dom spela på det låten, hahaha.
Dom spelade ju dom låtarna sen ändå (alltså de som Inte va Home sweet Alabama). Hade nog slagit dom lite. Kanske farit upp på scenen och skrikit.. eller nått, skulle vara så absolut verkligen mig.
Skulle i alla fall lätt se dom igen så fort jag skulle kunna, för det var sååå himla värt det.

Om ni inte hörtdom, lyssna på dom föööör fäään!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0