Diskmaskin

När jag för en liten stund sen satt och åt frukost kom mamma och sa att jag skulle fixa diskmaskinen sen (eller hon sa "skulle du kunna" typ men det betyder typ "du SKA") eftersom snubben som ska kolla på altanen (dom funderar på att förstöra där ute och glasa in) kommer idag (han är här nu) och kollar.. Alltså jag tror inte ens han kollar åt diskbänken, där han skulle se typ två använda tallrikar, kanske två skedar i olika storlek och några glas..
För det första tror jag inte att han bryr sig ett dugg, för det andra så har han nog sett värre, haha.
Och så är han här för att kolla på ALTANEN, inte köket.

I vintras var det snubbar här och kollade på min element (som fortfarande inte fungerar fullt) och då skulle det vara städat och dammsugat och fint på mitt rum.. som att dom skulle bry sig? Jag skulle inte brytt mig, haha.

Såhär stökigt sg det inte ut.

Kommentarer
Postat av: ellen

men inte förstöra altanen :o

2011-05-11 @ 10:10:39
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0