Elleeeeeen listen

Haha ang din kommentar om den lilla spindeln.

Jag och Conny upptäckte i lördags morse att vi sovit med en spindel i taket typ ovanför oss :D vår lilla kompis blev det, haha. Han satt i taket, sen viiiiirade sig ner, sen upp igen, sen neeeeeeeeeeeeeeer, sen så pekade Conny vart han var, antagligen lite för nära för sen klättrade han upp igen och stannade där xD
Dock var han borta när vi skulle åka :( Vi vek ihop lakanen och la tillbaka dom i ett skpå, hoppas han inte hanmade där. Vi var hos pappa då btw xD

Och som i spanien, då jag sov med en säkert 5 cm stor spindel sittandes på väggen över sängen :D Det var faktiskt trevligt, haha, rummet kändes inte lika hemsökt och läskigt med den lilla kompisen där.. Dock var han borta dagen efter :(

Jag har inte så svårt om det bara är nån spindel eller två, skulle dock antagligen ha svårt med massor massor spindlar.
Spindelnäten tycker jag är värre, haha.

Btw så vet jag att Conny vill ha en spindel, en såndär stor hårig spindel :D


Bild från google

Kommentarer
Postat av: ellen

fyfan sosso, ska nog sluta följa din blogg

det finns inget värre än när spindlar försvinner, får panik, äääääckligt

2011-05-03 @ 10:19:34
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0