En fisk den har tre kanter

Jag har fortfarande det på hjärnan hahaha. "En fisk den har tre kanter, tre kanter har en fisk" .. hehe.

Idag har jag bara en lektion, massage. Vi fick öva lite inför fredag, då vi ska ha med kundmassage. Jag ska ta dit Conny och massera på honom i en timme, nice för honom va? Ska bara planera upplägget, hehe.

Berättade jag om massage-provet i fredags? Tror inte det. Jag hade i alla fall ett teoretiskt prov då, och hade inte pluggat mycket alls. Men det var löjligt lätt. Borde inte gå runt o säga att det var lätt för då kommer jag säkert få tillbaka det med ett stort IG, bara för att. Men borde få MVG (a). Vi säger så i alla fall, tycker jag.

Och så har dom tydligen fått tag i Usama Bin Laden nu, i nån lyxvilla i Pakistan. Har bara hört om det, ska kolla upp om det snart. Conny sa att han tydligen använde en kvinna som mänsklig sköld när dom anföll, och hon dog. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: ellen

en HATT den har tre kanter****

massage i en timme, fan va skönt

hoppas provet gick bra dårrårååååååå

gillar att han är död, mmhmmm

2011-05-02 @ 13:41:52
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0