Failade

Jag skulle ju plugga förut, lyckades jag? Oerhört, pluggade stenhårt. Absolut! (INTE)
Men jag orkade inte med datorn. Kollade på The Mentalist istället (måste inte sitta lika nära då) och åt rabarberpaj med vaniljsås, mums <3 Sen gick jag ut i köket och pratade med Connys mor och Tobbe. Vi åt upp tårtan som Virre gjorde igår, den var verkligen SUPERGOD! Hehe. Sen efter en stund kom Conny och Virre hem. Och då spenderade jag tid med min älskling istället.

Nu är min lilla fina nere i garaget och ska sätta in högtalarna i bilen. Han har ett par där bak men dom där fram S-U-G-E-R! Haha, så det ska det bli ändring på!


En pluggande Sosso.. då hon fortfarande hade matte! Då var der fart och fläng på henne! Sänger vi...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha jag lyckas aldrig plugga när jag bestämmer mig för att ha pluggdagar, det går bara inte xD

2011-05-15 @ 20:57:46
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0