Gardacil

Har tagit min sista Gardacilspruta idag. Hatar sprutor, ush! Plus att jag visste att det skulle göra ont, haha, gjorde det inte bättre. Men det gick bra, hade även Conny med mig som höll mig i handen. <3
Efteråt började det blöda massor, så även fast hon satt på ett vanligt plåster fick hon gå o hämta ett till pluss vitt grejjs (typ.. hjärnsläpp på vad det heter, men vitt som du har under plåster/tejp) och ett sött plåster de antagligen använder när barn tagit spruta hahahahah.

Förresten, har hört att det ska göra ondare och ondare för varje gardacilspruta? För mig var det tvärt om. Den första va värst, den andra mycket bättre o denna minst jobbig, hahahah. Men sen är jag ju lite speciell också.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag tyckte ingen gjorde ont, va bara stel efteråt ^^

2011-05-04 @ 21:12:41
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Matilda

för mig gjorde det ondare och ondare för varje spruta

2011-05-04 @ 21:29:41
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0