Matvraksfeeling

Vid typ.. klockan 17.40 eller så satt jag och smällde i mig en hel underbart go' pizza. Sen vid typ 19 så satt jag hemma och försökte pressa i mig spaghetti och köttfärssås. Jag var lite väl mätt efterråt, hahaha.

Kom nyss på att jag har polly dock.. och choklad av olika slag (olika sorters kexchoklad, marabou apelsinkrokant.. :D).. det får alltid plats med lite till, jaadå!

Jag önskar att jag kunde pressa i mig mer mat oftare, skulle jag behöva haha. Jag är smaaaaaal. Jag tycker jag är för smal, folk säger emot. Jag vet att många skulle göra massor för att ha den kropp jag har, och det tycker jag är synd. Jag kanske har lite kurvor, men vill ha meeeeer!


Senaste bilden på mig där man ser lite mer, typ.. lät fel haha.
Men jag är smal :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0