Överraskning!

Jag och Suss planerade förra fredagen att vi skulle överraska Conny med tårta idag. Dock blev det massor med oförusedda saker som skedde.
Hon slutade fyra och skulle hämta mig strax efter det, men vid typ.. tre-halv fyra? Så kom Conny hem till mig och överraskade mig (Han hade med sig choklaaaaaaad <3) och var supergullig. Jag lyckades iaf köra iväg honom vid halv fem i tron om att jag skulle plugga, hehe. Kändes konstigt att undanhålla något för honom och inte vara helt ärlig, heh.
Men så blev jag i alla fall hämtad av Suss och vi åkte och handlade saker för att göra tårta. Det blev tårtbottnar, körsbärsmarmelad, grädde och kiwi som vi handlade, tror det var allt.
Sen åkte vi hem till henne och började. Vi vispade grädde och hade tänkt att göra chokladpuddig, men den hade någon ätit upp, fy! Men vi tog nån drickchoklad på burk (eller den va inte drickbar än men det va sånn man skulle blanda med vatten o göra varm choklad av) och blandade med lite grädde, och hade på första lagret av tårtan. Fast innan vi hunnit komma så långt ringde M.B och sa att Conny tänkte gå på promenad med en kompis och att han skulle inte va med Chrille förän typ 20, istället för typ 18. Det blev lite jobbigt där, men vi gjorde tårtan i alla fall.
Det blev chokladgrejset på första lagret, körsbärsmarmelad på andra och på toppen och utsidan av tårtan hade vi grädde och sen kiwi. Kiwin tog vi dock på precis innan vi stack.

Sen så kom vi dit i alla fall, och sjöng för honom, hehe. Han blev i alla fall glad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0