Skidor på second hand

Igår var det valborg! Vi hade lite trevligt folk här och grillade (vi hade tänkt att gå iväg till ett fint ställe men pga vädret ändrade vi planer och stannade hos Conny) och det blev gött och det var riktigt kul! Vi spelade Alias, lyssnade på musik. Det var riktigt trevligt som sagt!
Gör jag gärna om, hehe.

På kvällen, när alla gått och vi skulle sova, så låg vi och pratade lite i sängen, och jag kommenterade att jag var inte beredd på att en som var med skulle vara med, för henne kände vi inte. Men hon var väldigt trevlig :) och jag sa även till Conny att jag hoppades att han tyckte att det var kul att vara i samma lag som henne på Alias även fast han inte kände henne o det inte gick så bra, men det tyckte han.. och sen sa han "Det kan vara svårt att hitta skidor som passar på second hand" .. jag förstod ingenting xD Var det någon slags metafor?
Jag sa "va?" och han upprepade det, och sen sa han "vad fan säger jag?" hahahahaha, han måste typ somnat väldigt fort där eller nått, hahahaha.. ah, han är söt. <3

Valborg var lyckad, och nu är det maj, redan! Har bara fyra veckor lektioner kvar i skolan, nice!
Ska bara hinna med allt, hehe.

Hoppas ni hade en bra valborg!
*slängkyss*


Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: ellen

hahahha asså vafan, skidor

2011-05-01 @ 15:00:53
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0