Studentchecklista

Saker jag behöver för studenten. Har lite kvar hehe.
  • Studentmössa - check!
  • Studentklänning - check!
  • Studentskor - check!
  • Vit kofta/bolero/jacklinkande fluffsak - inte check
  • Väska tar jag nog en gammal, står nog ut med att den är svart hahaha.
  • Strumpbyxor måste jag också kolla efter
  • Lösögonfransar kanske? För att piffa upp det hela
  • Klippa mig måste jag kanse göra? Funderar dock på att ha det jag har nu och fixa till det lite bara, åsikter
Har säkert glömt massor, men det är en annan sak. Vad har jag glömt?
Har lämnat tillbaka skorna jag pratade om igår och köpt de från skopunkten (de på bilden i förra inlägget), nice!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

Sv. Allting vad gäller textspråk är egentligen helt beroende på sammanhang. Därför ska man alltid fråga sig vem texten är riktad till, vad man vill ha sagt samt hur man vill att det ska uppfattas. Har jag fått lära mig i alla fall. Tycker det låter vettigt.



Hmm... Kanske ska slänga in ett gäng till tips ;-)



Grattis till studenten! Vad roligt :-) Hoppas du får en fab dag!

Kram!

2011-05-17 @ 13:57:41
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Matilda

skippa lösögonfransarna, bara kenpigt att få dit och du har redan så långa fina fransar

2011-05-17 @ 17:06:06
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0