Sushi och kärlek

Jag och Conny firade vår ettårsdag med att göra sushi och äta den på balkongen.












Min fina älskling ♥


Och detta blev över, hehe.

Gud, ett helt år har gått så jäädrans fort, och samtidigt känns det som att det borde ha gått längre tid.
Den 7 maj 2010 hade Conny bjudit hem mig till honom på typ filmkväll. Vi bakade banankaka (första gången han lyckats göra det själv utan Suss hahaha) och åt makaroner och köttbullar. Vi såg på två filmer, The Shining och Barnhemmet. Under första filmen, tror jag det var? Så frågade Conny om det gick bra att han la armen om mig, och såklart det var <3 I slutet av andra filmen tog han även min hand, och efter filmen kysstes vi <3
Det var inte massor hångel osv, utan fina kyssar. Så satt vi där, myste, tills han var tvungen att skjutsa hem mig.
Haha han dansade "segerdans" i köket och typ joddlade? (eller så, nått sånt har jag för mig han sa, haha) hela vägen hem sen.
Och jag älskar honm så otroligt mycket, och han gör mig grymt lycklig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0