Zoo

Det kommer väll bli ett zoo hemma hos mig och Conny i framtiden, när vi flyttat ihop och allt, hahaha.
Han vill ha en hund, och det skulle jag också tycka vore mysigt.
Jag vill ha en katt, och för en stund sen smsade Conny och sa att han också ville ha en, hahahahaha.
Han vill ha en spindel, en såndär stor lurvig häftig sak, och jag skulle inte säga nej till en ödla eller kanske en orm.
Plus att vi pratat om marsvin om jag inte minns fel, fast det (och antagligen iaf hunden) ska våra barn tjata till sig, så kan man låtsas som att man inte vill, sen tillslut ge sig med kravet att de ska ta hand om dem.. asbra ju! :D
Man får djur man vill ha och plus att ens ungar sköter om dom. (y)


Kommentarer
Postat av: ellen

fast de funkar inte riktigt att säga att barnen ska ta hand om djuren.. x)

2011-05-05 @ 11:01:01
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0